❤欢迎❤

❤喜___❤不爱者___滚❤

❤嚟按一按❤

毛毛❤猫猫了

MEMO

2010年9月15日星期三

借一借^^


等我黎接啦..... 三字經押韻..!! 我都识.....

三年后, 望亲你, 隔夜饭, 呕出黎, 我已经, 唔爱你, 因为你, 好鬼肥,
我以前, 中意你, 个腰围, 二十四, 而家你, 四十四, 唔紧要, 就啃你,
点知你, 又再来, 你坐时, 我要企, 无可能, 无天理, 大家来, 评下理,
兄弟们, 企出黎, 教下我, 点忍你, 好后悔, 娶佐你, 我决定, 飞佐你,
你唔顺, 吊水黎, 仲话要, 收我皮, 你以为, 我怕你, 早就想, 做瓜你,
你斬我, 我斬你, 大不了, 一起死, 下一世, 再遇你, 一定会, 打锅你,
街头追, 到街尾, 前世讲, 我爱你, 今世讲, 屌9你 。。。。。。。。

这个是我在我朋友fb看到的`
很厉害`
很喜欢阿`
哈哈`

没有评论:

发表评论